Dagen efter lördag

Hej!

Kom hem för en liten stund sen, har varit hos Farmor och Farfar sen igår och firat pappa. Han fyller 40 på tisdag! Grattis! :D Åt en massa tårta, usch. Och mer kommer det att bli, vi ska fira pappa igen på tisdag, fast då blir det paj. Det blir det även på fredag, får då ska vi fria mig! Fyller år på torsdag. Grattis mig! :D 
  Sen på lördag ska jag hem till mamma och fira mig där. Då blir det nog tårta igen. :) Om man inte får önska någontinga annat! ;)

Oj, va mycket kalasanade det blir! Hihi :P

Kram  

Kommentarer
Postat av: Mamma Ann

Vad önskar du i stället för tårta då? Mjölkchokladcheesecake kanske?



Kram!

2009-10-11 @ 17:32:50
URL: http://annsann.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0