Städat

Hej!

Har precis duschat och ska snrt gå och fixa iordning mig och väskan inna jag går och lägger mig och läser.

Idag så fick vi reda på vårt BKF prov som vi gjorde förr förra veckan, fick ett svagt VG men blev nöjd ändå. :) Fick också kolla på mitt matteprov igen, såg det förra fredagen men bara snabbt. Gick super bra, fick MVG kvaliteer på två uppgifter. :D PÅ Idrotten så lärde vi oss om hur man böjer sig ner för att inte skada ryggen. Böjda ben i 90 graders vinkel, ut med rumpan och fäll ihop från höften inte kuta med ryggen utan bak med axlarna. Super enkelt enligt mig, fast det är nog för att jag är så van vid axel grejen från dansen. ;)

Efter skolan åkte jag hem och ringde till min APU-plats, där jag ska vara i fem veckor. Men min handledere var int där så jag skulle ringa imorgon istället fast på förmiddagen. Får nog ringa från skolan då. :) Efter det så började jag att städa och plocka iordning eftersom pappa kommer hem från Tunisien imorgon.
 Tömde diskmaskienen, eller som jag skrev på min kom ihåg lapp: Ta ut diskmaskinen. Haha, vet inte om jag hade klarat det. ;) Plockade bort massa vissna blad från våra blommor, det är riktigt roligt att gå och pyssla med dem. :) Damsög alla rum, förutom Oscars. Det kan han gott ta och göra själv! ;) Gjorde också rent på toaletten och diskbänken i köket. Höll nog på i minst en och en halv timme! Och hela tiden, nästan iaf, så tänkte jag på hur jag skulle böja mig ner för att inte skada ryggen! Toppen!  
  Efter allt städande så började jag rota i frysen och hittade lite potatiskroketter. Så jag slängde in dom i ugnen och till det så stekte jag nogra köttbullar. Haha. 

 
Potatiskroketter, köttbullar, bearnaisesås, gurka och en morot.

nej, nu måste jag gå och borsta tänderna och packa inför imorgon.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0