Ritar

Hej!

Sitter och ritar just nu, eller inte riktigt just nu. För nu skriver jag ju. Haha.

Idag så började jag vid 10.10 med engelska, första lektionen var inställd. Glosförhör som jag hoppas att det gik bra på. Kunde alla ord som var med,och sen så slutade vi den lektionen. Vi hade ingenting att göra, och eftersom vi inte ska komma till skolan på 5(!!) veckor så började vi inte på något nytt. Sen lunch och till sist matte prov som gick ganska fort så man slutade tidigare. :) Sköönt!

Ikväll så är det tacokväll, när är det inte det hemma hos pappa?! :O Heheh, vi ska nog kolla på idol och sen så ville pappa kolla på Sagan om ringen så vi kommer nog att göra det.

Nu ska jag rita vidare, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0