Datorkunskap

Hej!

Juste nu så sitter jag och har 10 minuters rast från datrokunskapen, den tråkigaste lektionen! Slutar om en timma ungefär.
  Hade prov i Naturkunskap för en stund sen, gick ganska bra tror jag. Vi fick veta svaren när alla var klara med sina prov så att vi kunde göra en liten bedöming själv. Och då hande jag fått med nästan allting.

Igår så kom pappa hem! Äntligen! Har varit så ensamt dom senaste dagarna, och lite läskigt på kvällarna.
  Efter att jag kommit hem så åkte vi och handlade, sen så satte jag mig i köket och tränade på provet vi hade idag medans pappa frostade av frysen. :P Haha. 

Nästa vecka så ska jag inte gå till skolan, utan då ska jag jobba på en förskola i Frista. Ringde dit igår, och dom som jag pratade med lät jätte trevligt! :)
 
Nu är rasten slut. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0