Nervvrak!

Hej!

Idag så har jag redovisat mitt So arbete. Var mega nervös och benen darrade som fan när jag skulle rita upp min tidsaxel på tavlan. Och inte blev det bättre precis innan jag skulle redovisa, sista sjupa andetagen var ganska skakigt.
  Fast redovisningen gick ganska bra, vet inte vad So läraren tyckte men min svenska lärare, som var med för att kolla och bedömma hur vi redovisa, tyckte att att det var en VG+ redovisning! :D 
  Efter min redovisning så slutade vi och jag var ett totalt nervvrak!!!!! Skakade i hela kroppen och kände mig som en duracell kanin! :O Som tur var släpte det efter ca en och en halv timme. Hehe.

Har också haft bild idag, var klar med alla uppgifter så jag satt och ritade en ekorre ist. Hade ockås med mig mina teckningar och frågade bildläraren vad han tyckte. Och han tyckte att dom var bra! Gud va glad jag blev, igen! ;)
  Lämnade kvar dom hos honom så att han kunde spraya dom, ska hämta dom imorgon någon gång.

Nu måste jag duscha!
  Förresten imorgon är det MUCK dagen! :D

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0