090430

Hej!

 Igår så åkte Johanna med mig hem till pappa och kollade på 17 again på bio. Ven var bra, och Zac Efron är mycket snygger! ;)
  Efter bion åkte vi hem till pappa och kollade på Gossip Girl och satt och snackade och skrattade!

Idag så åkte vi först in till knalleland för att hitta någon present till hennes mamma och köpa A3 papper till mig. :) Sen så åkte vi vdare till stan och gick runt och shoppade lite.
  Hittade ett par lila hot pants på HM, vit blus på Indiska samt en blommig té mugg på Indiska. Köppte ockås nya nummret av Frida. och vet ni vad, det fanns en twilight plansch! perfekt att rita av. ;)
 
Nu så vet jag inte vad jag ska göra, tråkigt att sitta inne när det är så fint väder ute.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0