Bokslukaren!


Hej!

Har inte haft någon ork att skriva någonting, har inte hänt så mycket den senaste tiden tror jag.. :P

Idag har det inte helle hänt någonting, har stadat lite, ritat, spelat mini lite sims och läst Om jag kunde drömma och börjat på När jag hör din röst. Skulle vilja läsa dom på enegska också.
  På tal om böcker så har jag läst ut alla Harry Potter böckerna! Tog ca 10 veckar och efter att jag läst sista boken så grinade jag till och från hela kvällen. .^^ Fattade inte att det var slut, lika dant hände när jag hade läst ut den andra Eragon boken Den äldste och tänkte på att det bara var en bok var sen var Eragon borta! Fast det blev inte slut efter "den sist boken" eftersom det ska komma en till! :D

Nej nu ska jag gå ,eller springa (det är mörkt!) upp och lägga mig, eller kankse rita lite. Har gjort klar bilden på Katy Perry, ska ta och lägga upp den någon dag då jag orkar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0