Avatar

Jag kännde faktiskt inte för att spela sims, eller jag gjorde det innan men så började jag tänka på Avatar när jag kollade på mina gammla teckningar (och när jag kom att tänka på Jonos dansa balett. xD) Så jag började kolla runt lite efter bilder. Och jag har hittat en sida med massor med bilder från varje avsnitt. http://www.avatarspiritmedia.net/ Och sen så scrollar man ner tills man hittar Screenshots. Sen finna nästan alla avsnitt med där. Det är bara dom sista på bok tre som inte finns med. :) Men i bok tre i kapitlet "The beatch" finns det en tjej som jag alltid velat teckan men har inte hittat den perfekta bilden. Och nu så Poff! Där var den. Hon heter förresten Ty Lee och är väldigt söt.


Bilden är inte riktigt klar, ska fixa några saker, som det högra bröstet! Och sen ska jag fylla i den med svart penna och kanske färglägga den. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanonfint!!!!! Kommer att bli hur snyggt som helst med lite svart och färg!



Kram!

2009-01-03 @ 03:06:44
URL: http://annsann.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0