skolan

Hej!

Hade för mig att jag skrev ett inlägg igår.. kanske jag inte gjorde det eller så försvann det bara? Haha. Kommer inte riktigt ihåg, för mycket att tänka på i skolan. Allt nytt som man ska komma ihåg, som vart allting ligger! Börjar hitta lite nu. :)

Klassen är okej, träffade en ganksa trevlig tjej som heter Bala som är 19 år. Fast jag vet inte om det märks att hon är det? :P Hehe. Dom andra är ok, har inte riktigt snackat så mycket med dom. 
  Vår klassföreståndare heter Karin Sonesson, helt okej. Kommer ha henne i svenska och något annat, vet inte vad det var.

Verkar väldigt roligt iaf, vill börja skolan på riktigt nu. Undar om jag komme att ångra det om några veckar? Haha.

  Var med Johanna i stan igår, köpte en almanacka, block med flikar, en svart kjol från indiska och en randig tröja från H&M. Köppte också en glass. :)

Tack för igår Johanna, saknar dig! <3

Ska sätta mig och kolla på friidrott med pappa och Annika. Lägger nog upp bilder på allt nya inköpt och håret imorgon.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var roligt det som hände med kjolen. ;D Haha.

Jag saknar dig med! <3

2009-08-21 @ 15:24:03
URL: http://johannnaolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0