Pirr pirr pirr!

Hej!

Sitter och dricker te och lyssnar på musik. Har precis kollat upp lute buss tider inför imorgon, då skolan börjar, och idag då jag ska klippa mig vid fyra. 
  Är ganska nervös nu! Tänk om det inte är någon som "passar" mig, tänk om jag måste umåg med Moell?! Hahahaha! (Gick i min förra klass på Moga, blir aldrig av med honom! xD) Om det nu inte finns någon som vill bli vän med mig och jag bara har Moell kvar så väljer jag nog att inte vara med någon alls. Hehe.

Ska ringa Johanna snart och bestämma vart och när vi ska träffan imoron innan skolan, har tre möjliga tider. Ska träffa henne sen efter skolan också och shoppa.

Ska dricka upp mitt te, som nu blivit klallt och sen ska jag ringa Johanna!

Hejdå!
                                     
Riktigt så skakig är jag inte.. än! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0