Första riktigt skoldagen

Hallå!

Idag så började skolan på riktigt, eller kankse inte riktigt riktigt eftersom vi inte jobbade så mycket. Fick mest information.
  Började halv nio och slutade vid halv tre, hade bara tre lektioner idag. Svenska A, Utveckling, livsvilkor och sosialisation (eller ULS) och engelska A. Vi fick också våra skåp idag och nästan alla böcker vi ska ha den här terminen, eller läsåret. 
  Fick ockcå mitt pris som jag vann i torsdags, en zoo ask. Käkade upp den, eller dess innehåll när jag kom hem. Mums! :D 

Imorgon så börjar vi kl 8 och går till tio över 3, vår längsta dag fakiskt. Fast vi har en håltimma efter första lektionen, hade hällre sluppit den och börjat senare eller slutat tidigare. ;)  
  Ska ha ULS på morgonen, sen håltimman, matte, ULS IGEN och till sist Idrott och hälsa.

Läste precis i Johannas blogg att Lipstick Jungle är idag, får inte glömma bort att se det. Glömde nämligen det förra  veckan. :(  

Ska gå och ta mig en kiwi nu och kolla upp busstider för imorgon!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi börjar åtta och slutar 16.40 imorgon, jag kommer vara död när jag kommer hem! :(



Det känns konstigt att inte gå i samma klass som dig längre. Jag saknar dig! <3

2009-08-24 @ 20:45:25
URL: http://johannnaolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0