Flyttat

Hej!

Vakande för ca en timme sen hemma hos pappa och det första jag tänkte var "Varför hämtade min kusin en kontroll kl 5 i morse? Och vilken kontroll?!"
   Sen efter en stundsåg jag att min dvd kontroll saknades, antagligen så hade Oscars kontrolls batteri tagit slut och eftersom vi har likadana Dvdisar så kan man använada samma kontroll till båda. 
  Men kl 5 på morgonen?! :S

Det anda jag tänkte på var att jag älskar mitt rum! Stor trivs, speciellt nu när jag har fått hit mina saker från mamma. Då ser det mer rummigt ut, som om någon bor där. Fast det har ju bott någon här innan, men nu så har jag flyttat hit "på riktigt". Fast adressen och sånt skit är inte ändrat än. Men snart. :)

Nu så ska jag fråga pappa om vi ska äta frukost även fast min kusin inte har vaknat än, om han nu inte har vaknat medana jag kämpat med att få det här inlägget att låta vettigt! :P

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0