Dregelhunden, dreglar ej mer!

Hej!

Ska snart gå och lägga mig och läsa Sagan om ringen, tänkte bara slänga in ett kort inlägg om dagen först! ;)

Idag så har jag varit hundvakt igen, var det i måndags(eller tisdags) åt Molle och i lördags åt Farmor och Farfars lille hund Mitze. Fick 150 kr för det och en ost omelett! Mums! Och idag så jag jag hundvakt åt Molle igen, fast nu hade jag sällskap av Mormor och Jonathan, synd att dom inte var till någon så stor hjälp! ;) Haha.
  Har också åkt hem till pappa idag och spelat Zoo tycoon 2, var ett tag sen jag spelade det.
  Fick ett uppdag att fota ett djur som sov, med dom ville aldrig sova. Och om dom nu gjorde det så han jag aldrig fram, störande. :P Haha.

Imorgon så ska jag till banken med pappa och så ska jag köpa mig ett busskort så att jag kan åka till skolan på onsdag.

Fy va nervös jag blev nu!
 

Molle, han är lite större nu än på bilden.

Skulle ha lagt ut bilden med dregelhund-inlägget men glömde det.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johannas porträt & teckningar

Svar: Okej! Tycker väldigt mycket om den stolen, den är skön att sitta på, hehe! :D



Kram /Johanna

2009-08-17 @ 22:45:34
URL: http://www.johannajagendal.se
Postat av: Johannas porträt & teckningar

Vilken sjukt söt hund!!

2009-08-17 @ 22:46:01
URL: http://www.johannajagendal.se
Postat av: Johanna

Vad söt han är! :D

2009-08-18 @ 09:43:04
URL: http://johannnaolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0