Torsdag

Hej igen.

Känns lite bätter nu. :) Kan iaf skriva om vad som hände idag och igår. :P

Idag så var vi i Påarp, kommer inte ihåg vart det ligger. Men någonstans utanför svenljunga. Där så gick vi runt i skogen (aj aj med min rygg) och gjorde lite aktiviteter. Fast jag var inte med på en enda. :P Sen så åt vi lunch där, biff med potatis och sås. Väldigt gott. :D Och sen åkte vi tillbaka till skolan. Där fick vi skriva vad vi tyckte om veckan, posesiva saker och tips till nästa år. :) Sen så åkte vi hem. :)

Igår så var vi i kalv och paddlade kanor, eller Lina och Emma paddla och jag åkta bara med (ryggen igen). Det var kallt och liute halv tråkigt ibland. :) Men jag hade iaf trevliga paddlare. :D Efter skolan så åkte vi hem och jag åkte till min dans, och det var nog det skönaste jag gjort på hela veckan. Allt gick så lätt och det vra roligt. :) 

Imorgon åker min tysk hem, äntligen säger jag bara ! Ska också kankse åka och kolla min rygg. Äntligen där med. :)  Haha, nej nu ska jag ne och kolla vad min tysk har för sig. :P Har legat uppe och läst jätte länge. Hahaha. Ha det göttigt, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0