Pepparkakshus

Hej! Har precis kollat på ett avsnitt av Cityakuten och käkat popcorn.

Hittade det jag skulle i stan. En tröja till Peter, *shh* berätta inte för honom. ;) Och en svart tunika från Indiska till mig som jag tänkte inviga på julafton. 
  Var propp fullt i bilen på vägen hem.  Fullt i bagaget så jag och Oscar fick ha våra väskor i knät. Plus några påsa. Mamma hade det också ganska fullt där fram. 
   Har också gjort pepparkakshus, eller mamma gjorde det. :P Satte bara på smartisarna och tomtarna på taket. 


Nu ska jag klura ut hur man stoppar in filmer i iPoden. Mamma håller på att ladda ner Twilight nu. Skulle inte vara fel att kunna kolla på den när som helst. :D 


sofia s.  




Är inte så grå, utan svart.

Kommentarer
Postat av: jenny

tror du måste byta format på filerna för att få in film i ipoden , om du inte redan listat ut det! ;)

2008-12-22 @ 22:50:58
URL: http://jennyjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0