Lördag

Hej!

Har inte skrivit på över en veckan, har inte haftorkaen att göra det. Heller inte att sitta vid datorn och kollaalla andras bloggar. Så idag när jag loggade in på Bloglovin så hade jag 100+ inlägg att kolla. Hehe, nu har 32 stycken kvar.

Denna veckan har jag varit i skolan, första dagen var jobbigast ävn om den gick fort. Hela veckan gick faktiskt fort, kankse berör detpå att vi bara gick 4:a dagar? 
  I onsdags började vi med vårat stora So arbete, man fick välja vilket ämne som helst bara det handlade om So. Valde moder Teresa, en nunna som fått nobels fredspris. :) Vet inte rikrigt vad hon har gjort, räddat barn i Indien bl.a. 
  På kvällen på dansen så kom klarinettisterna, dom som ska spela medans vi dansade. Var lite pirrigt. :P
  I torsdags så hände nog ingenting.. och igår så var vi och repade med klarinettisterna i Immanuelskyrkan vid biblioteket. Gjorde fel ett antal gånge, men det vara bra små fel men jag kan skylla på att klarinettisterna var tvugna att börja om hela tiden så jag tappade bort mig. :P

Idag så har jag inte hunnit att göra mycket alls, kladdede på alla nyfödda barn i Bt. Hihi. :D Och läsa 76 inlägg.

Nu ska vi nog äta eller någonting, sen ska jag nog sätta mig och läsa om moder Teresa. :)

Hejdå!
Sofia s.

Kommentarer
Postat av: Linnea

blogglovin är bäst :)

Bäst för dig att jag är en av dina bevakningar för jag har dig ;)

2009-04-18 @ 15:36:42
URL: http://linneaimoghult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0