Torsdag

Hej! Har inte gått till skolan idag, hade ont i huvudet när jag vaknade i morse. Har haft ont i huvudet sen i tisdags och det känns fortfarande som om jag har på mig glasögon, vilket jag inte har.

Igår hade jag ockås ont i huvudet men var i skolan iallafall. Hade fotboll på idrotten. Det var ganska super tråkigt.
  Efter skolan åkte jag och dansade, vi blev inte så många, 4 stycken av 10. Gjorde klassisk uppvärmning, d.v.s pliéer, tondyer och developeer.(allt sånt man gör i balett) Var såklar bäst. xD Fast jag har gått där sen vårterminen i 7:an, dom andra fyra började senare, så jag vet hur man ska göra och så har jag övat ganska mycket hemma. :P 
  När vi var uppvärmada så satte vi oss ner och lyssnade på ett musikstycke som vi ska dansa till sen. Efter det skrev vi upp allt vi kom och tänka på när vi hörde det. Och tillsammans så kom vi fram till att vi ska göra ett komiskt, jage/gömme stumfilms dans. Fast det blir stumdans.. iaf så lät det roligt. :)
  Sen åkte jag hem och kollade på topmodel 11.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Lägga mig och läsa tror jag. Hejdå!

Sofia s.

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0