Bok efter bok efter bok..

Goder afton!

Idag har det inte hänt så mycket, när jag vaknade i morse blev jag väldigt irriterad. Det knäpper i vatten röre som går i mitt rum upp till grannarna. Väldigt irriterande om det är helt tyst och allt man hör är knäppandet. Blev på bättre humör när jag skulle äta frukost och gick och hämtade Sagan om de två tornen i bokhyllan i tv-rummet. Har velat läsa den ett tag nu, men haft så många andra böcker som jag också vill läsa.
  Har läst 3 böcker den här månaden, Om jag kunde drömma, När jag hör din röst och Twilight. Haha, vet inte om det räknas om man läst samma bok två gånger. Kanske om det inte är på samma språk. :) Jag räknar så ialla fall.

Efter frukosten spelade jag lite xbox, sen när jag tröttnade på det satte jag på daton och spelade sims. Sen har jag suttit där typ hela dagen. Hehe. :)

Nu ska jag sätta mig i sägen en stund och rita, det går väldigt bra men bilden på elefanten. :D Sen ska jag hoppa i säng och fortsätta läsa Sagan om de två tornen!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kristina

cool blogg :)

2010-02-02 @ 17:06:15
URL: http://krislove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0