Avatar

Hej!

Vaknade för ca en halvtimme sen, kommer inte riktigt ihår nä jag vaknade så tidigt och frivilligt gick upp. ;) Länge sen var det iallafall. Har tagit med mig täcker och sitter invirad i det. Pappa skrattade när han kom in och kollade om jag var vaken. :) Han sa att jag såg ut som en bulle, och att det såg mysigt ut. Haha.  

Var och kollade på Avatar igår men Pappa, Oscar och min kusin Elias. Den var underbar! Det fanns så mycket att kolla på, det var så otoligt häftigt.. tänk att se det i 3D..!

Ska hem till mamma idag, kollade buss precis. Går inte så många ut till hillared på lördagar. Så antingen får jag ta den som går vid halv 2 eller den vid 4. Tror att jag tar fyra bussen.


Kommentarer
Postat av: Linnea

svar: arthur är nästan det bästa barnprogrammet som finns! :D Jag kommer inte heller ihåg just den biten, tyvärr...



(Avatar är bra)

2010-01-17 @ 09:36:35
URL: http://linneaimoghult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0