Torsdag

Hejhopp!

Sitter och kollar på Idol, reklam nu. Eller det kankse har börjat igen. Pausade så att jag skulle kunna spola förbi reklamen. Haha. :P Är förresten helt endsam hemma, om man inte ränkar med damråttorna. Pappa sover hos Annika inatt. Så jag fikc all äppelpaj för mig själv. ;) Mums!

Idag så stannade jag hemma igen, usch och fy vad jagb hatar att missa saker i skolan! Kollade idag på hur mycket tid jag missat och eftersom lektionerna oftast är längre än 1h och 20 minuter så blir det ganska mycket! :(
 Men imorgon så ska jag masa mig tillbaka! Har två prov tror jag, första engelska och sen matte, som jag egentligen skulle ha haft i tisdags men jag gick hem innan det.  

Nej, nu ska jag springa ut till tv:n igen och spola förbi reklamen!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

Sv: Haha, tack för det ja ;D Jo, men jag hoppas jag har med mig allt nu (:

2009-09-18 @ 07:58:07
URL: http://jenniferkivinen.blogg.se/
Postat av: stina

Kul blogg :D

2009-09-21 @ 15:03:53
URL: http://tread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0