Sovmorgon!

Hej!

Ska snart gå och lägga mig, skulle behöva duscha med orkar inte det. Hehe, får göra det imorgon när jag vaknar. 
  Påtal om vakan, vet ni när jag vaknade idag? Jo, kl. 7.40. Fick sovmorgon eftersom läraren var sjuk så vi slapp första lektionen. Göttigt! Brukar vanligtvis gå upp vid 6, ta bussen vid 7 och börjar vid 8. Men nu fick jag gå upp 7.40, ta bussen vid kl 9 och börja kl 10.
  Lite konstigt att jag behöver ta en så tidig buss när jag bor i stan, men om jag tar en senare buss så är Tullenbussen, som går förbi Almås, helt full! Så det är bättre att ta en tidigare buss så att man antingen kan ta en halvfull buss och komma lite tidigare eller gå. :)

Nej, nu ska jag borsta tänderna och tvätta mig. Sen blir det lite sagan om ringen, har läst lite lite mer än halva boken nu. :) Bara 2 och en halv bok kvar. Hahaha, BARA...

Godnatt!

              
                             Boken, plus två buntar med sidor som jag råkat riva ut.
                 Den skulle vara inlämnad 1988-12-01, så den har några år på nacken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0