Måndag

Hej!

Ska snart borsta tänderna och gå och lägga mig och läsa. Måste bara vänta tills pappa blir klar i duschen. ;)

Idag så har agen rullat på ganska fort, hade redovisning i svenkskan på morgonen. Nervös och uppförde mig nästan dom en duracell kanin! Höhö. Gick ändå ganska bara, förutom att hela manuset blev en enda stor pannkaka i huvudet och att jag missade en hel det och så blev slutet fel. Men inledningen var bra, det som jag oroade mig över mest. :P
  Efter svenskan hade ULS, eller Uveckling, livsvillkor och socialsiation (omöjligt att uttala). Och sen så hade jag engelska i ungeför 20 minuter innan jag drog iväg till det första elevrådsmötet. Var lite tråkigt, hängde inte rikigt med i allt dom sa. Men det kommer nog att bli bättre. :)

Nu blev pappa precis klar, så jag ska sticka in och fixa mig. Sen så ska jag göra det sista på ULS läxan och lästa lite Sagan om ringen, om jag orkar! ;)

Godnatt!

                      
                                Kliar lite i fingrarna. lite lite lite.. okej, ganska mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0