Iskallt!

Hej!

Nu har jag äntligen fått internet till min dator hos mamma!

SJust nu så sitter jag och fryser! Har bytt rum med Oscar, mitt rum  var större än hans och jag bor ju inte här så ofta längre så han fick mitt, och det är sjukt kallt där inne! Att inte Oscar fryst sönder om nätterna, själv så vaknar jag flera gånger av att det är kallt och jag har ett duntäcke, men det har inte han. Iof så har han alltid varit lite skummis när det gäller att sova, han kan sova nästan vart som helst och hur. Haha!

Nu så ska jag gå och leta upp mina tofflor och sen så tror jag att det är mat!

Hejdå!


Hampus Ljungberg och Mia Vindevåg. Hihi..


Kommentarer
Postat av: daniella

vilken fin blogg! ♥

ska vi följa varandra på bloglovin?

puss från danni

2009-09-26 @ 21:01:10
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0