Helgen

Hej! 

Har inte haft någon lust att skriva sen sist. Hehe. 

Var på Navet igår och passade Lille bror Jontahan. Var mycket roligare att vara där när man var mindre. Det roligast var nog att gå in i blixtrummet". Ett rum där skuggan fastnade på väggen om man tryckete på blixtknappen. :) 
  Efter navet drog vi in till knalleland och käkade på Mc och köpte lego, deo och godis på Eko och Monsters inc spel på gamestop.

Idag så har jag spelat sims typ ungefär hela dagen, förutom då pappa spelade. Fast då spelade jag Wii och Guitar hero. Träffade alla noter på två låtar på medium, de ni! ;) Fick 5 guldstjänor!

Nu så ska jag skriva klart min intervju om en tjej i min klass, ska redovisa det imorgon. Hoppas att det kommer att gå bra, just nu så känna allting så lamt och jag önskade att jag fick krama ut henne några svar till! :P Men men.. det går nog säkert bra. Det har det oftast gjort innan. :)

Förresten, morgon ska jag gå på mitt förtsa elevrådsmöte! Hehe. Och ett förresten till, min förra svenska lärare Heddi Barsenholt har gift sig och bytt namn till Bradling. Låter lite konstigt. Heddi Bradling, hon är ju en Barsenholt!

Godnatt 

                              
                                                       Till en klasskompis lilla syster. :) 


Kommentarer
Postat av: Mamma Ann

Fy rackarns så bra den blev!!! Kan du inte lägga ut den förra också??



Saknar dig!

Kram!

2009-09-06 @ 22:13:36
URL: http://annsann.wordpress.com
Postat av: Johannas porträtt & teckningar

Wow! Alltså den här teckningen var bara för underbar!

2009-09-27 @ 17:53:24
URL: http://www.johannajagendal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0