Kalasdag!

Hej!

Ska snart gå och borsta tänderna och tvätta mig. Sen ska jag lägga mig och läsa sagan om ringen, har inte så jätte mycket kvar på den. Måste haffa med mig några böcker när jag åker hem från mamma igen på söndag.

Idag så har jag varit i skolan, var inte det igår eftersom jag hade sån mensvärk at jag trodde att jag skulle explodera! Inte så skönt. :( Men idag har det kännts bättre.
  Gjorde en lek idag med klassen på ULS:en, charader. Verkade som om de flesta tycke att det var skit skoj. Alla skrattade iaf ganska mycket! Sen så hade vi rast i en timma och tjugo minuter. Jobbade med Engelskan en stund då. Sen så hade vi matte, ULS igen och till sist Idrott. Speade badminton, roligt. ;)

Efter skolan så åkte jag hem och satte mig en stund vid daton och städade rummet. Det behövdes, ni skulle ha sett dammhögen vid min säng. Den var enorm! 
  Vid 6 så kom alla gäster, och sen blev det tårta, bullar och sockerkaka. Blä! ;)

Ska stänag ner allt nu, och undera igenom hur mycker jag igentligen har i läxa denhär veckan. Det verkar som om det är mer än vad min hjärna kommit ihåg under dagen... japp, paniken börjar smyga fram längs ryggen!

Godnatt!

Mate prov på fredag, två engelska inlämmningar på fredag, Arbetsätt o lärande inlämning på torsdag.. eller nej, bara en engelska på fredag. Den andra ska vara klar på måndag. *andas ut lite lite lite*   


Kommentarer
Postat av: Mamma Ann

Jättegrattis på födelsedagen!!



Kram!

2009-10-15 @ 19:18:55
URL: http://annsann.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0