Vampyrer, vampyrer, vampyrer..

Hej!

Kom hem från APUn för en liten stund sen, har gjort julgranskulor av glitter och stora, färgade flörtkulor med barnen idag. Dom blev jätte fina! :D Hade gärna gjort en själv om jag hade fått! ;)

Igår när jag kom hem så var jag helt död. Tror att det berodde på att jag hade varit borta ett tag och inte var van vid att vara omringad av ca 7 barn hela dagen. Men dag så är jag piggare, slutade några timmar tidigare också. :)

Tror att jag är lite smått besatt av vampyrer.. först Twilight filmen, sen böckerna, sen True Blood och nu The Vampire Diaries och på lördag New Moon med Johanna! <3 

Nu så kommer jag inte på något mer att skriva. Ska kolla på The Vampire Diaries!

Hejdå!


Hihi, min sim, kommer inte ihåg vad hon heter, är lite (läs mycket) galen.. hon står och fiskar i en pool! :)


Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Heej ^^ [: <33

Jag är Julia :) Din blogg är snygg :)

Och jag märkte att du skriver ganska bra också (:

Du kan gärna gå in och kolla på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Läs/Kommentera/StannaGärnaKvar[:<333(a'

Kraaam // JuliaOfSweden ;D^^:P<33

2009-11-27 @ 12:49:41
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0