Fisk

Hej!

Målade inatt men akvarell, en clownfisk med havsanemoner runt om kring sig. Blev skit nöjd! Ska nog köpa en ram och säta upp den på väggen. :)

Vaknade vid 9 idag och bara flög upp, vet inte riktigt varför. Kommer inte ihåg att jag drömde något skumt. Konstigt..

Blev inte så mycket sagan om ringen igår, vi somande innan första delen av första filmen var slut. Haha. Låg ihop krupen som en boll i fotöljen och när jag vaknade sov mitt ben så mycket att jag knappt kund gå. Kändes jätte skumt.
  Men mycket tacos blev det ialla fall. Åt så mycket att jag trodde jag skulle spricka, som tur var så gjorde jag inte det. ;)

Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, spela sims 3 kanske. Måste städa lite också, har inte orkat göra det i veckan och nu behövs det verkligen!

Hejdå!

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma Ann

Fina fisken!!



Roligt att det går så bra med akvarellandet!



Kram!

2009-11-07 @ 18:02:18
URL: http://annsann.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0