Pengar!!

Hej!

Sitter och lägger upp pengar från mina klasskamrater för skolresan, alla skulle lägga till 200 kronor för roasjö. Hoppas att jag inte tappat något, och att jag räknar rätt. :S

När jag vaknade idag, vid typ 10 i 12 så sov hela min högra arm. Den var så tung och när jag försökte lyfta den så trillade den bara ner igen! Läskigt. Resten av kroppen var också ganska tunga och det blev ganska vingligt ner för trappan, hahaha. Fast nu mår jag bra igen, typ.. har lite ont på diverse ställen på kroppen sen Boda borg.

Nu ska jag sätta i linserna och sen ska ner och haffa damsugaren om dom är klara. Och när jag blivit av med lite dam från rummet ska jag nog spela sims!

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0