Lördag!

Hallåå! 

Just nu så sitter jag och vänar på att Johanna ska säga att hon tar nästa buss och åker hem till mig! :D
  Igår så var jag på bio med Robin vm. Vikollade på Änglar och Demoner med Tom Hanks. Köpte också popcorn, men jag tappade typ hälften innanför tröjan. Blev lite pinsamt när jag märkte det när filmen var slut. Hahaha. :P 
  Efter filmen åkte Robin hem med bussen och jag med pappa. när vi kom hem åt vi klyftpotatis och kött, mumma! Och Kollade på Talang 2009. Efter det när vi kollade på10 000 BC kom min äldsta kusin Kristoffer, som hadetänkt stanna över helgen. Jag undrar om han är så sugen på det om Johanna sover över.. hihihi. <3

Ska spela Sims 2 nu, måste spela skiten ur mig innan sims 3 kommer! Hehe. 26 dagar kvar! :D

Hejdå!

Johanna, gjorde av mig. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia Lindström

Jättefin :)<3

2009-05-28 @ 22:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0