Fredag..

Hej!

Idag känns det verkligen inte som om det är fredag, inte ens nu när jag är hemma hos pappa. Konstigt..
  Iaf så hade denns fredagen rullat på hyfsat fort, fast inte sista lektionen då vi hade eat i två timmar. Satt först och gjorde fysik, eftersom vi har prov på det på måndag. Sen så skulle jag ha jobbat med So, men mådde så illa så jag satte mig och läste i den älste på engelska. Ventilationen är avstängd iskolan, så det är jätte äklig luft i vissta klassrum. Och speciellt i det rummet vi var. :S 

När jag kom hem så hade mamma köpt en sodastreamer, så vi gjorde kolsyrad jordgubbssaft och åt muffins. ;)
  Sen så packade jag och for iväg med bussen till pappa. Stannade på gina på vägen hem och köpte nya leggins och en vit tröja med ett rött randigt hjärta som jag hadetänkt ha på mig imorgon när vi drar ner till skåne och firar min kusins 20-års dag! Grattis honom! :D 

Nu ska jag lägga mig och kolla på sagan om konungens återkomstom jag orkar hålla mig vaken. Ska nog läsa lite harry potter och fången från Azkaban sen också, men bara om jag inte somnar. ;)

Godnatt!

Johanna, you know you love me! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Yes I know! <3

2009-05-09 @ 17:28:43
URL: http://johannnaolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0