Bergsson

Blogg inläggen tar aldrig slut!

Hejsan. Sitter och kollar på allas blogg inlägg, hade 90 stycken och har bara hunnit att kolla på 25 stycken än.

Idag så har jag varit hemma hos Johanna, hon är knas. Eller rättare sagt vi är knas! :D Ända sen sista lektionen då vi hade slöjd så har vi gått runt och sjungt på Sarah Dawn Finers Moving On, vet inte hur många glas som gick sönder.. och så har flummat kankse lite överdrivet mycket. Hehe, ial så helt plötsligt så kom jag på hur kul det skulle ha varit om vi gifte oss och skaffade barn!
  Då skulle säkert våra barn bli skit flummiga och väldigt bra på att sjunga. :D Vi skulle då ta efternamnet Bergsson, en blandning av Stridsberg och Olausson. 
  Men eftersom vi inte kan skaffa barn tillsammans ( om inte en byter kön) så bestämde vi oss för att våran donator skulle vara Chase Crawford och vi skulle ha nio barn som gillade saker som vi gjorde. Alltså att en gillade att dansa, en läsa, en kolla på vänner hela tiden och så vidare..
  Vi skulle också ha en björn som hette Björne, och tillsammans med han och alla våra barn skulle vi ställa upp i Talang 20XX. ;)
  Men innan vi skaffar alla nio barn och Björne så skulle vi flytta till USA eftersom Älsklingen, som jag säkert skulle kalla Johann om vi var gifta, skulle vara en väldigt känd kläd designer! :D Hehehe, och jag skulle få vara hemmafru och ta hand om alla nio barnen och Björne vi våran lyxlägenhet.

Hahahahahha! xD Ja, det är den framtiden som jag hoppas på. Ett helt liv med Johanna, tills döden skiljer oss åt..

Älskar dig Johanna! <3

      
 Mitt och Johannas
 barn med Chase. ;)

Gör ditt eget barn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag älskar dig med! <3

2009-05-06 @ 18:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0