Pralin bröst!

Hejsan!

Idag så har det hänt en knasig sak, jag missade bussen hem. Återkommer med det längre ner.. 
   I morse när jag vaknade var jag väldigt trött, då menar jag mega. Fast jag är alltid jätte trött på morgonen, men inte så mycket att jag vaknar en halvtimme innan bussen går. 
   Ca 20 minuter innan jag gikc upp så hade mamma knackat på och frågat om jag var vaken, svarade att jag inte var det. Haha, fast när jag sa det så sa hon att hon inte hade hört det. :P 

Skolan gick ganska fort, var en kort dag. Hade idrott och den vär väldigt jobbig. Det var en lek, man skulle springa tvärs över halva hallen och hämta rispåsar eller vad det heter, sånna små fyrkantiga, utan att bli träffad utav en boll. Blev tagen flera gånger, även fast jag sprang för mitt liv!
  En gång så susade det en boll precis framför mitt huvud medans jag sprang tillbaka till vårat bo. Det är inte speciellt kul när man är boll rädd! 
    Efter idrotten skulle man kunnat tro att jag var besläcktad med en krafta! Eller kankse en flugsvamp, var röd och it fläckig i hela ansiktet. Pinsamt när vi skulle ner till matsalen då vissa kollade skit mycket. :S

Efter skolan simmade jag och Johanna, simmade 500m eller en halv kilometer. :) Skulle nog ha kunnat simma några längder till, men efter det idrottspasset så ja, orkar man inte mycket.
  Iaf så var vi ganska sega när vi gick upp så att vi kom inte iväg förrens 5 min efter våran utsatta tid då vi måste gå ner till bussen, så vi fick lite brottom.
  Men vi traskade på och när vi hade en bit kvar var hon ca 2 minuter i 20 över, så vi gick fortare och fortare. Tillslut så tiddade jag ner på fötterna och sprang, fattade inte hur jag kunde spring, var ju hur trött som helst i bena! Tyvärr så hjälpte inte mitt maraton att komma fram i tid, för när vi kom fram var bussen vid Ica en bit bort.. 
  FAN FAN FAN! tänkte jag då, måste ju hem och äta och kolla på Gillmore girls och göra iordning papprerna inför utvecklingsamtalet. Men efter en stund, när vi skrattat klar och skrämt i väg en fågel så bestämde vi oss för att få till Ica och köpa någonting att äta, sen gå till biblioteket och sitta där en stund. Så det gjorde vi..

När kl var 5 så kom Johannas mamma och körde upp oss till skolan eftersom jag slulle dit och hat utveklingssamtal och Johanna sitt innan mitt.
  Förresten så gick det bra för mig på det..

Haha, rolig dag va? xD

Igår var också ganska kulig, skrattade så mycket i matsalen att jag inte kunde andas. Som tur var så skrek jag inte.. det gör jag ibland när jag är med Johanna och skrattar. Skriker innåt för att få luft.
  Det konstiga med det är att det är bara när jag är med Johanna som jag kan skratta så, tror inte att någonm annan har fått mig att göra så. :P
Jo,  en sak till igår så hade vi sjöd och jag håller på att virka en choklad pralin men just nu ser det inte ut som en pralin utan som ett bröst. xD Lite kul, speciellt när Jo9hanna pratade om jackan hon skulle sy till mig med rosa lurv med matchande mössa. Föreslog att hon skulle sätta mitt pralinbröst på den och just när jag sa det så skulle Johanna säga att bussen kom men istället så sa hon Bröster kommer.. xD Exakt så sa hon kankse inte men nästan. :P

Nej nu måste jag gå! The mentalist börjar snart!  Blev ett väldigt långt inlägg, så förlåt för stavfelen om det fanns nångra!  

Sofia s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0