You're like my own personal brand of heroin

Hejsan!

Sitter och lyssnar på musiken ifrån Twilight och tuggar tuggummi.
  Har precis kollat igenom alla 50 inlägg så fanns på bloglovin. Bore kolla lite oftare så att det inte blir så många.

Igår så gjorde jag nästan ingenting.. Laddade ner musik, bla twilight soundtracket. Spelade sims gjorde jag också, från typ 4 till halv 1 hade jag på det. Hahaha. 

just nu är pappa, Oscar och Annika ute och går, så jag hade tänkt rocka loss lite framför speglen. ;) Eller så spelara jag sims. :P Har ett rum kvar att inreda i det nya huset, bilder kommer sen.  

Tonight! Lightning strikes!
Let's go into Twilight!
Perry Farrell - Go all the way

Hejdå! sofia s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0