Ur gammal!

Hej hopp!

Idag har jag fått klara mig själv i skolan, Johanna är sjuk. Fast dagen sprang iväg ganska snabbt ändå.
  På So lektionen kollade vi på en film, The Passion of the Christ. Den var väldigt hemsk faktiskt, massor med blod. Som tur var hade jag missat första halvan. 
 
Hsr precis haft roligt i badrummet, funderade på om näsan såg minde ut om man skuggade den med en blyerts penna och en stomp. Eller inte.. jag änvände mörk ögonskugga. 
   Det funkade faktiskt, så jag fortsatte och sminka lite till. ;) 

Hahahaha!


Nu ska jag göra lite svenska, sen bär det av mot Borås! Onsdag means Dans! Eller någonting..

Hejdå!

Sofia s.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker du alltid ska ha det så. Haha. ;)

2009-03-05 @ 10:15:05
URL: http://johannnaolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0