Tisdag

Hej! Är ganska trött, men tänkte ändå slänga ihop ett litet inlägg om dagens händelser.

Denna dagen har inte varit så händelserik faktiskt, inte mer än vanligt. Skolan gick hyfsat snabbt och jag har äntligen fattat vad som hände med spikarna + metallerna i vattnet. Fråga om ni vill veta mer. ;)
  Efter skolan tog jag och Johanna en simtur. Denna gången simmade jag bara så mycker jag orkade och hann, vilket var 600 m eller 24 längder. Under simturen kollade jag måt ångbastun och så att dom hade bytt smak där inne, vanligtvis är det mentol tror jag. Me denhär gången var det kanel. Haha, det luktade väldigt juligt där inne, fast det kiade i näsan. Förbannade överkännsliga luktorgan. Hehe.

När jag kom hem slängde jag mig i soffan och kollade på Gillore girls, sen spelade jag Viva pinata med Jonathan och missade dubbelavsnitten utav vänner. :( Får fråga Johanna imorgon vad det handlade om.

Ska sova snart, först ska jag läsa lite om aluminiumoxidering. Godnatt!

Sofia s.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det har varit pepparmint eller lavendel i ångbastun tror jag. ;)

2009-03-18 @ 15:15:54
URL: http://johannnaolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0