Test.

Hej! Måste prova om mina kategorier kommer fram..

Har gjort nya men dom visas inte. :S Likadant var det med fredags inlägget, det kom inte fram förren jag hade skrivit dagens första.

Skumbanan..

Förresten är mitt projekt klart, men jag måste visa det för en speciell person först innan jag publiserar det, så att det är ok om jag lägger upp det. ;)

Hejdå Sofia s.

_____________________________________________________________

Förtfarande inga kategorier! Hoppas att dom hoppar fram snart.

Kommentarer
Postat av: jenny

kategorierna kommer fram när du postat ett inlägg i dem, t.ex. kategorin "the sims" kommer upp först när du laddat upp ett inlägg där ;)

2009-03-22 @ 22:05:48
URL: http://jennyjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0