Söndag

Hej, börjar nästan känna mig smått panilslagen. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Har ton med saker att göra, som att städa, plugga, spela sims, spela spore, kolla på tv eller varför inte läsa?! Jag vill göra allt det. Okej kankse inte riktigt allt, men vissa saker måste göras. 
  Men jag känner att jag inte orkar, orkar inte städa, eller spela sims. Fast jag orkar kanske läsa, det gör jag. Boken är bra, så bra att jag inte vill att den ska ta sluta. Att man måste lämna personerna, att dom lever kvar i sitt liv. Haha, jag är sjuk, och nu menar jag i huvudet, är fortfarande förskyld. 
  Jag bävrar nästan alltid inför att läsa slut en bok, att läsa sista meningen på sidan och att stänga igen boken. Iofs var det inte så med den senaste boken jag läste, men den var inte så jätte gripande. Inte som Danielle Steels böcker eller Eragon! Tänk sen när sista Eragon boken kommer och man läst slut den. Usch, vill inte tänka på det.

Och jag vill inte tänka på vad jag ska gör nu när jag tryckt på publiceraknappen, vad ska jag göra? :( *slår huvudet i bordet*

Aj.....

Sofia s.

Även fast jag ser dig varje dag saknar jag dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0