Redan fredag!

Hej, sitter med en kopp te och en uppbränd tunga och funderar på vad jag gjort sen i tisdags.

I onsdags så gick skolan fort, igen. Onsdagar brukar vara den dagen som går segast, men då gick det fort som attan! 
  Efter skolan åkte jag in till dansen, men innan jag gikc up sprang jag in på västtrafiks grejset eftersom det var något fel på mitt busskort. 
  Kändes lite konstigt att gå in där eller igentligen inte så himla. Men disken var jätte hög och jag är inte jätte lång. Så det kändes som om han knappt såg mig, vilket han säkert gjorde eftersomhan hjälpte mig. Men ialla fall, när han bad mig att skriva upp min addres och namn  så var jag tvungen att stå på tå för att kunna nå upp riktigt. Känndes lite dumt. :P

Igår så gick skolan också fort för att vara en torsdag, sista lektionen hade vi bild. *hostMVGhost* ;) Hahaha.
  Efter skolan gick jag och Johanna ut och gick, det var lite jobbigt och ganska kyligt. Trodde att öronen skulle trilla av, men detgjorde dom inte som tur var. :)

Så det var allt tror jag.. Eller nej, idag också. Får bli kort kort.. Skolan gick fort, huvudvärks attack på vägen hem, snabbpackning inför helgen hos pappa, skopunkten, Landvetter med ännu mer huvudvärk. Huvudvärkstablettoch te. :D

Nu ska jag kolla hur det går for pappa med maten, sen ska jag väl ta mig igenom alla 68 inlägg på bloglovin.

Hejdå! Sofia s.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0