Dagens namn: Edvin, Egon

Och hur in i helvete ska man klara av hard på Guitar hero?!

Hej förresten! Spelade nyss GH3 och har mäst att det är omöjligt att klra av hard utan att bli helt förvirrad. :S

Idag har jag varit i skolan, hade studiedag igår och återkommer till det senare.
  Fick reda på lite prov resultat, bla så fick jag VG på so provet *hurrar* och VG på ett gamalt nationellt prov *hurrar* och G på glodprovat *hurrar men inte lika högt* :D

Igår hade vå som sagt studiedag, då drog jag och Fia hem till pappa. Eller vi gjorde det redan i måndags kväll.. 
  När vi kom hem till pappa han vi kolla på ett avsnitt av Heroes, mycket kärlek till den serien!
  Sen skulle pappa kolla på någon hockeymatch så jag och Fia spelade lite Eragon, fast jag dog sen. På lätt nivå. Hahahaha. Efter det tröttnade vi och då var ungefär matchen slut så vi kollade ytterligare några anvnitt tills Fia stensov. 
    Igår när vi vaknade kollade vi klart på alla andra och åt frukost. Sen kollade vi på Mean Girls, Lindsey Lohan är sjukt snygg.. :) Sen åkte Fia hem och jag stannade kvar hos pappa tills mamma kom vid halv 9.

Om cirkus en halvtimme ska jag traska up till bussen och åkta till dansen. Undrar cad jag ska göra när jag kommit fram, brukar ha ca 40 min innan vi börjar. Funderar på att ta med mig pennor och sånt...

Hejdå!

Jag gör mina läxor, men vi får aldrig några.
Sofia s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0