Sjuk

Hej!

Stannade hemma idag också, men imorgon måste jag gå till skolan! Sista dagen innan betygen sätts, och vi har fysik prov.

Igår så kollade jag på Sailor Moon hela förmiddagen. Hehe, satt och rös vid introt och när hon gjorde sina attacker..   
  Saknar alla dom gamla programen som gick när men var mindre, pokémon, Sailor Moon och digimon! Och alla  programen som gick på Cartoon Network! Som familjen Adams, familjen Flinta, Scooby Doo, Dexters laboratorium, Familjen Jetsons, Masken och Tom och Jerry, har en massssssssa inspelade avsnitt från den serien!

Åh, teckant är bäst!! :D 

Nu så ska jag gå ner och äta frukost! Hoppas att det inte snurrar för mycket i huvudet när jag reser mig.. :(

Hejdå!

Svenska introt. *ryser*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0