Naprapatmisshandel!

Go kväller!

Glömde berätta att jag var hos naprapaten idag, en snubbe som knäcker ryggen och masserar om man har ont typ.
  Har en låsning i skulderbladet och det här är restultatet efter en masage och lite sugproppar!! :O
En hård masage menade jag!!!


Hade skit ont när jag kom hem, sa till mamma att det kändes som om jag hade stora blåmärken på ryggen.
Och det hade jag...!


Hoppas att det försvinner lite imorgon, ska ha en klänning som visar lite rygg imorgon på avslutningsfesten. Inte så snyggsigt..

Nu ska jag gå och lägga mig och smeka mina lena ben! Dom är ny rakade! :P Hehe.

Godnatt!



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad läskigt det ser ut! :S

2009-06-11 @ 15:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0