Nagellack

Hej, sitter och väntar på att mina naglar ska torka. Har äntligen tagit mig tid och klipp, filat och målat dom. :) Blev pärlfärg eller vad det heter. Sitter också och lyssnar påmin iPodgris, underbart ljud och otroligt söt. :)

Igå spelade jag xbox typ hela dagen, Oscar kom på att sladden till skärmen såg leikadan ut som xbox sladden, så han satte dit den och *Poff* vi har ett fungerande xbox! :D På kvällen kom Annika och vi åt Tacos, det är nog det godaste som finns! ;) Sen åkte hon hem och jag spelde lite till xbox, eller Guitar Hero. Sen gick jag och la mig och kollade på Förhäxad.
 
Idag ska jag nog spela sims och träna kemi, har prov på det imorgon. Ska hem till mamma också, duscha och täna lite till på kemin. :) Läsa ska jag också göra, har bara en bok att läsa just nu, hade två innan. Måste bara rekomendera Daniell Steels böcker, läste en förra åretsom hete den störsa kärleken det var nog den sorgligaste bok jag läst någonsin, vet inte hur många tårar jag fällde men det var många.

Ska starta sims och städa undan naglarna. Hejdå !

Sofia s.
 

Nauw, katten Tudde. Han var så liten och söt då.

Kommentarer
Postat av: jenny

det där är ju typ världens gulligaste katt! :D aaaaww, vill att våra katter ska vara små igen...



MEN DU! make my day och bli medlem på: http://www.freestreet.se/?r=218



snällasnällasnälla! det är en sån där gratissida du vet, du samlar in poäng genom att besöka olika sidor och spela onlinespel, PRECIS! spela spel! det är ju jättelätt! eller hur?

växla sen in poängen mot presentkort på nelly, caliroots eller presentkorttorget (t.ex. H&M, veromoda, Kicks, Ginza, olika Spaställen o.s.v, finns typ 60 butiker)!

bli medlem (http://www.freestreet.se/?r=218) så får du en startbonus av mig (:

2009-01-26 @ 18:22:59
URL: http://jennyjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0