Kundsafari

Hej! Idag har jag varit ute i Hillared på kundsafari. :D Heheh. Jag och Johanna var och sålde kakor till klassresan, hade 13 st burkar från början, sålde 11 st. Vi hade Chokladflan, Punschbollar och Chokladbollar. Chokladflanen gick som smör i solsken, var pinsamt i början men efter några hus blev det bättre. Tillslut var det nästan kul. :)
  Har jätte ont i fötterna och axlarna, gick i ca 1,5 timme. Ska nog öva på tyskan, gjorde det igår kväll efter jag skrev. Gick faktiskt bra, vissa ord var svåra som höchstwahrscheinlich - högst troligt. Skulle också ha gjort matte, men jag tog inte med mig boken hem i onsdags, var sjuk i torsdags och fredags. Skulle ha behövt göra en massa matte, får väl plugga nästan vecka. Fick också redan på att vi har anda läxor, det suger att vara sjuk!

Sofia s.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0