InTeenimater

Hej! 

Idag har dagen varit precis som måndagar brukar vara, ganska tråkig. Fast inte sista lektionen, engelska. Alla var ganska flummiga, speciellt Heddi våg lärare. :P
  När jag kom hem hade jag krig med Oscar om kontrollen, han ville kolla på Disney Channel men jag ville kolla på Top Model 10. Han vann, fast bara en halvtimme.

Ska göra lite läxor nu, Kemi pch engelska. Har prov nästa vecka i båda ämnena tror jag. Ska också kolla igenom min guide om hur man gör tonåringar gravida, i sims alltså. Lina P ville veta, men hon visste inte hur man laddade ner saker, så jag var tvungen att förklara det. Hade tänkt göra det över msn, men hon skulle gå så jag letede upp allt om det och kluttade ihop en guide i WordPad. Hoppas att hon kommer förså och att hon har WinRAR eller WinZip.

Godnatt! Sofia s.
 

Hon är inte tonåring med gravid, förresten så födde hon en son igår när jag spelade.
Jag döpte honom till Eric. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0