Glasögon ont

Hej! Har haft glasögon idag igen. Det var ganska smärtfullt. Fick ont i huvudet precis efter andra lektionen, sen blev det bara värre under dagen. Men nu är det ganska bra igen, mina nya linser kom idag. Känns lite konstigt på näsan där glasögonen satt innan, nästan lite svullet. 

Kom hem för en stund sen från Borås. Var på öppet hus på Almås, kollade in barn och fritids linjen. Verkar riktgt roligt och kommer att bli mitt första hands val. Undrar bara vad jag ska ha för andra och tredje. Mamma sa att det fanns lärlingsgrejs. Fast jag känner nog för att gå i skolan som vanligt och bara ha APU. Vill inte missa något och det känns det som om man skulle göra om man gick lärlingsgrejs. 

Har inte sy mycket mer att skriva, ska kolla på Top Model 11 vid 8. Så jag har ca 20 min på mig att hitta på något annat. Engelska läxan t.ex. :) Godnatt!

Sofia s.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0