E.T phone home

Hej! Kollade precis på E.T, därav rubriken. :)

Igår var jag hemma från skolan, kände min inte riktigt bra. Fast på kvällen kändes det bättre oh det var tur eftersom jag hade blivit inbjuden på en tjejkväll hemma hos Fia. Var riktigt mysigt och roligt. Först åt vi och sen sjöng vi Singstar. Söng så mcyket att jag fick ont i halsen. 
  Stannade tills ca halv 12 då mamma hämtade mig. Sen gick jag upp med tunga steg upp för trappan med en skål Popcorn, tvättade ansiktet, bytte om och sätte mig och läste och åt popcorn. Det var gött. ;)
 
Idag vakande jag vid halv 11 tror jag, kanske halv 12 kommer inte ihåg. Vaknade först utav glassbilen, blev ganska arg eftersom jag drömde någonting som jag ville veta slutet av. Så jag körde ner huvudet i kuden och funderade ut ett eget slut tills jag somnade om.
  Tror eller vet att jag drömde om sims 3, fast man var själv i spelet och så kunde man flyga och hitta energiboller. Sen hoppade jag ut spelet och sa något till någon snubbe. Då hällde han vatten över sims världen så det blev översvämmat. xD

Påtal om sims, jag spelade sim med Jonathan idag. Han fick göra sim alldeles egna familj, Mamma och Peter Ivarsson fick dom heta. (Ja, hon heter Mamma :P) Dom fick han göra helt själv nästan, men huset hjälpte jag honom med. Blev väl snyggt... *host*                                    
                                                            
   
Mamma och Peter Ivarssons hus. Plus katten Tussi och hunden Morris. 

Sen när jag tröttade på att spela på hans familj hoppade jag över till en utav mina. Passa på att ta lite kort på mamman Lisa.  
                                            
Tog lite kort på mitt kvatar Vallenviken igår. Satte ut lite saker som gjorde det mer kvaterigt som moln, träd och fåglar.
Byggde också en resturang, en park och en simhall, en hall där man sätter ut sina simmar. Hahahahahaha!   


Sofia s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0