Äntligen fredag

Hej!

Hoppas jag inte förvånar er med denhär meningen, jag var faktiskt i skolan idag. Ovanligt? Nej inte så.
  Började dagen med lite frätande salt syra på kemin, sen lite klassmöte. 40 minuters rast sen halvbra hjulningar, om man äns kan kalla det hjulning, på idrotten. 
  Efter det slänge vi i oss fem skedar kålsoppa och en ost macka. Mums! Sen hade vi huvudvärk på matten, alla tjatade så jag och Johanna, som typ var dom ända som var tysta fick gå in i ett grupprum. Men det hjälpte inte, kunde i jobba eftersom vi hade huvudvärk och eftresom vi inte jobbade pratade vi och då blev det ännu minde jobb. Hehe, efter ett halvt mattetal slutade vi lektionen och gick och letade efter Linda. Det var nämligen dags för dagens final! Syslöjd i två timmar, vi hittade henne men hon tänkte inte komma. Så vi sket i henne och gick och köpte godis och stack ner till slöjden. Eller var gick vi och köte godis och sen sket i henne och gick till slöjden? :S 
  Där fick jag veta att jag fick ett poäng ifrån MVG på syslöjdsprover, grattis mig! Och att aplikationer är svåra att sy runt..

När jag kom hem var jag hur hungrig som helst! Så jag åt två rostade mackor med skinka på och drack en kopp citron te. Det är nog det godaste som finns, citronte. Det är inte för sött och inte för beskt, helt perfekt!
 Nu ska jag spela Spore, var länge sen sist. Hade tröttnat tror jag, men nu börjar jag längta efter det. :D

Se upp med vart du går!
Sofia s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0