Aaaaaaarg!

Hej! Just nu bara blubblar det inom mig av ilska! Oscar glömde dena sladden till sitt xbox! Hade sett fram imot att få spela, men nu måste jag liksom vänta en hel vecka, om inte två för att kunna spela! Oscar är alltid hemma hos pappa på helgena, medans jag bara är där varrannan vecka, det betyder att jag inte kommer att få spela nästan helg när han åker till pappa, skulle ju kunna spela på måndag, tisdag onsdag eller torsdag men det har man inte tid med.
  ÅHHH! Jag känner mig så otroligt korkat arg att jag blir arg över att jag jag är otroligt korkad och blir arg! Vet inte om det blev rätt, men jag är för arg för att kolla! Vill bara slänga mig i sängen och gråta tills allt smink kletats ut, men det kan man inte. Eller? 
Hormoner säger jag bara, HORMONER! Hatar dom ibland, man blir så konstig och får väldens humör svägningar, vilket är läskigt när man kommer på sig själv med det. Och det går inte att hindara, dom får en att bli arg, ledsen och irriterad för ingenting. Som nu, hallå! Det var säkert inte meningen att han glömde sladden, han ville nog värkligen att jag skulle spela. Han tycker om när jag deltar i hans intressen, ibland iallafall. 
 Jag vet att han är väldens glömska person ibland, oftast kommer han inteihåg vad han ätit i skolan?! Hur kan man glömma det?! Sjukt skummt.. 

Oj, trodde inte att det skulle bli ett sähär långt inlägg. Inte heller att jag skulle lugna ner mig. Var nog bar att jag skrev av mig lite. :) 
Påtal om skriva av sig, funderar på att börja lägga upp mer om mitt simsspelande. Om ni vill det alltså, vilka ni nu är.. :P Mamma vet jag att hon läser, men vilka mer läser? Vore kul att veta. :)

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, illskan börjar bubbla igen! Fär inte tänka på det.. Hejdå !

Sofia s.    
   

Så kan man ju också kolla posten... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0