04.40

Hej, min "gå-och-lägg-dig-tidigare" kanpanj funkade inte så bra igår/idag/inatt. Siffrorna i rubriken är siffrorna som det stor på min klocka igår/idag/inatt när jag släckre mig lampa. *Skäms* Lästa alla kill me Kiss me böckerna och funderade på vad jag skulle måla av här näst. 

Pågrund av att jag gcik och la mig så sent kom jag inte upp ur sängen förrens ett på dagen. Det är hämst att vakna så sent, dagen går så himla fört och man hinner inte (känns det som) att gör någonting. Fast när jag tänker efter så har jag gjort ganska mycket ändå, ätit frukost, duschat, visat Oscar allt nytt jag hittat om final fantasy. Beundrat bildena på deviantart.com, spelat Enchanted Arms på Oscars x-box oxh guitar Hero. Kollat på madicken, ätit och kollat på Årets tv-tittare och skoj bråkat med Oscar. Och fått upp benet på det 5:e trappsteget på Oscars loft säng. Det finns 6 stycken, och sängen är typ lika hög som mig, 1.55 cm. Och så har jag snart hunnit blogga. :D 

Det är ändå ganska mycket på en dag. Nu ska jag kila in på Oscars rum och spela Guitar Hero, om han tillåter mig. :P Haha hejdå!

Sofia s. 

Kommentarer
Postat av: jenny

haha, sdu borde faktiskt sova liiiiite tidigare, haha!

2009-01-05 @ 23:23:19
URL: http://jennyjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0