Valentin

Glad alla hjärtans dag ! :D

Har precisätit frukost och har börjat klä på mig. Ska till Farmor och Farfar idag och elda och grilla korv, vi brukar göra det varende år. Tradition. :)

Gårdagens kväll gick ganska fort. Spelade inte sims, har börjat tappa lusten när jag fick veta att det är 4 månadet kvar tills sims 3 kommer ut. Fast jag vill spela..
  Ialla fall, efter Let´s dance sappade jag runtlite och fastnade på Canal + någonting (action,hits,first finns olika) där Arn- tempelriddaren precis hade börjat. Den var faktiskt väldigt bra, brukar inte gilla svenska filmer just för att dom pratar svenska. Hehe. men det störde mig inte så himla mycket nu. Kankse för att det inte fanns någon ful dialekt eller för att dom pratade engelska ibland. 
  Efter filmen var slut så satte jag på Förhäxad. Är på näst sista cd:n, det tar slut alldeles för fort och är så jätte bra. Fast inte lika bra som Heroes. Eller jo, fast det är inte lika spännande och absolut inte lika anväcklat. Heroes är som enhög med trådar som har trasslat ihop sig. Svårt att få upp men det går. Medans Förhäxadär mer som ett nystan.. Hahaha. 

Hoppas att pappa är klar på toa snart.. fast jag skulle nog ändå inte kunna gå in där inne.. Bläää. :P 

Sofia s.
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0